"جای خالی"اینجاهمین کنج لعنتی همیشگیو جای خالی اتچه ساده مرا یاد جای خالی های امتحان مدرسه می اندازد.جای خالی ات راچگونه پر کنمآنگاه که در من بسان کتاب نخوانده ای هستیکه همان صفحه اولش زخم تا خورده دارد.و من بی پاسخ به تمام جای خالی هاباز مردود میشوم.که فردادوباره مرور دیروزها و هر روزهای توستو من شاگرد تنبلی که نگاه به تصویرهای کتاب میکنم.جای خالی ات را خودت پر کن."الف.الف" / 95.11.25+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۵ساعت 17:37 توسط الف.الف | اشکها در بهشت...
ما را در سایت اشکها در بهشت دنبال میکنید
برچسب: جای,خالی, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 17:54